XIV. Táplálkozásmarketing Konferencia
Program
- (A program letölthető változata elérhető az alábbi linken !)
9:30 – 10:00 Regisztráció
10:00 – 10:10 Megnyitó és köszöntő – Prof. Dr. Szakály Zoltán (DE GTK)
Plenáris előadások
Levezető elnök: Dr. Totth Gedeon (BGE)
10:10 – 10:30 Prof. Dr. Szakály Zoltán (DE GTK): Trendek a táplálkozásmarketingben – Korszakváltás előtt állunk?
10:30 – 10:50 Szűcs Zsuzsanna (MDOSZ): Egészségkommunikáció a 21. században, hogyan adhatók át az egészség-üzenetek érthetően, de hitelesen?
11:10 – 11:30 Hőgyész Anna, Dr. Tompa Gábor (NESTLÉ): A fogyasztói bizalom elemei és azok hatása egy nagyvállalat innovációs tevékenységére
11:30 – 11:40 Szünet
11:40 – 12:00 Dr. Czeglédi Levente, Prof. Dr. Komlósi István (DE MÉK): Alternatív állati fehérjeforrások és fogyasztói elfogadottsága
12:00 – 12:15 Dr. Kiss Marietta (DE GTK): Személyre szabott táplálkozás – Létezik-e működőképes üzleti modell?
12:15 – 12:30 Dr. Soós Mihály (DE GTK): A fogyasztói magatartás innovatív műszeres vizsgálata – A valóra vált Science Fiction
12:30 – 12:45 Dr. Fehér András, Bakosné Kiss Virág Ágnes (DE GTK): Egészségügyi és táplálkozási mobilalkalmazások hatása – A fogyasztói tudatosság új szintje
12:45 – 13:00 Szünet
13:00 – 14:00 Kerekasztal-beszélgetés Moderátor: Antal Emese (TÉT Platform)
Kérdések, amelyekre választ keresünk:
- Milyen fogyasztói elvárások vannak, és ezek hogyan jelennek meg a vásárlói döntésekben? (Gazsi Zoltán Eisberg Hungary Kft. – BCSDH; Tompa Orsolya SZIE)
- Milyen megoldások vannak a változó fogyasztói igényekre, hogyan lehet kielégíteni ezeket? (Dr. Némedi Erzsébet Expedit Nodum Kft.; Farkas Cecília mibolmennyitegyek.hu)
- Hogyan kommunikáljunk a fogyasztókkal? Hogyan érjük el őket? (R. Nagy András Próbakő Kommunikáció; Kertész Éva 21 nő az Egészségügyért Alapítvány)
14:00 – 15:00 Elektronikus poszter szekció