TV kontra vlog

2018, március 23 - 12:17
Hogyan lehet megélni csupán az internetből és a kreativitásból? Milyen lehetőségek vannak a hagyományos médiában? Kiderül a DEViK, azaz Debreceni Egyetemisták Vállalkozásfejlesztő Innovatív Közösségének márciusi találkozóján.

A tartalomipar, a kreatívipar az egyik leggyorsabban növekvő gazdasági ágazat, ahol a startup-szellemiség markánsan megjelenik, és számtalan lehetőség nyílik a szellemi teljesítmények üzleti hasznosítására. Milyen előnyökkel és hátrányokkal rendelkezik a tv, illetve az internet a médián belül? Kizárja-e egyik a másikat? Milyen lehetőségek rejlenek a médiában? Mi kell ahhoz, hogy az egyszemélyes médiából vállalkozást építs ki? Miért elengedhetetlen a médiamegjelenés a 21. században?

Ezekre a kérdésekre adnak választ a DEViK - Üzleti Innovációs Klub március 27-ei vendégei. A 18 órakor kezdődő klubtalálkozón a Médiacentrum Debrecen Kft. vezető munkatársai a hagyományos média vállalkozás oldaláról, Mikos Ákos főállású blogger pedig az egyszemélyes média szemszögéből beszél a témáról a Kazánházban.

A rendezvényen való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött, melyet ide kattintva lehet megtenni. 

Az eseményről további információk ezen a linken érhetők el. 

Sajtóiroda-TB


Tisztelt Felhasználó!

 

A Debreceni Egyetem kiemelt fontosságúnak tartja a rendelkezésére bocsátott, illetve birtokába jutott személyes adatok védelmét. Ezúton tájékoztatjuk Önt, hogy a Debreceni Egyetem a 2018. május 25. napján hatályba lépett Általános Adatvédelmi Rendelet alapján felülvizsgálta folyamatait és beépítette a GDPR előírásait az adatkezelési és adatvédelmi tevékenységébe. A felhasználók személyes adatait a Debreceni Egyetem korábban is teljes körültekintéssel kezelte, megfelelve az érvényben lévő adatkezelési szabályozásoknak. A GDPR előírásait követve frissítettük Adatvédelmi Tájékoztatónkat, amelyet az alábbi linkre kattintva olvashat el: Adatkezelési tájékoztató. DE Kancellária VIR Központ